Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

felix2010

Jak

můžete prokázat, že všichni "odsunutí" Němci podporovali Třetí říši? Nebo vám presumpce neviny nic neříká?

0/0
10.7.2011 20:11

daveking

Re: Jak

A říká Vám něco "úplná a bezpodmínečná kapitulace"? Rozhodnutí vítězných mocností v Postupimi a následná Pařížská arbitráž například nadiktovaly tomu, co dříve bývalo Německem ( žádné Německo v té době neexistovalo, takže sudetští němci nebyli odsunuti do Německa, ale do okupačních zon! ) například k velmi drakonickým reparacím, v okupačních zonách neplatilo pochopitelně německé právo, v Norimberku byli souzeni váleční zločinci podle práva vítězů, nikoliv podle práva německého, apod. Po prohrané válce je prostě uplatňován princip kolektivní viny, tak to prostě je a Němci to vědí. Proto si také nedovolí vznášet územní požadavky například na Rusko ( byvalé Východní Prusko ) nebo na Francii a dokonce ani ne na Polsko. Ale my se jim zdáme dostatečně slabí, takže to stále znova a znova zkoušejí, chápete?

0/0
11.7.2011 1:40

Vlastimil.Kornas

Re: Jak

Na presumpci neviny se ve válce nehraje.

0/0
11.7.2011 21:06

bojovnik2

Naprostá pravda

vystihla jste vše přesně.

0/0
8.7.2011 0:59

2mmmm_2

S tou charakteristikou tohoto státu

jako montovny apod. souhlasím. Už jsem se těšil, jak se paní autorka přihlásí k tomu, jaký má sama (popř. alespoň její tehdejší strana) na tomto vývoji podíl - a nic...;-(

0/0
7.7.2011 22:39

Alka.24

Mého

dědu za války udal Čech a v koncentráku zabil Němec. Z Čecha se pak stal velký soudruh. Lidi jsou různý a nic není černobílé. Za války se našli i tací Němci, jak se událo v Haber. Mlýnu. Jsou mi milejší než ten ČECH, co udal mého dědu.

+1/0
7.7.2011 21:33

AA00_multinekulturní_2

Re: Mého

A ten Němec, co ho ZABIL ? Ani slovo ? Opravdu neva ?

0/0
10.7.2011 0:26

Vlastimil.Kornas

Re: Mého

Ano,takoví,jako tento vrchní mlynář určítě byli.Ale daleko víc bylo těch jeho bratrů.

0/0
11.7.2011 21:01

Alka.24

Re: Mého

Ale Va, to je snad jasný. Jenže smutný je na tom to, že ho prásknul Čech.

0/0
13.7.2011 23:16

Gibon

KV festival by neměl od státu dostat ani korunu

Karlovarský festival by neměl od státu dostat ani korunu. Je to reklama pro zahraniční produkce. Proč má na to platit český daňový poplatník. KV festival českou kulturu neprosazuje. Suverenita by měla navrhnout a do svého programu dát - ani korunu pro akce nepodporující českou kulturu. Co je nám do toho, že Malkowich tady propaguje svou módní firmu. Konec těmto akcím, kde se za naše peníze propagují zahraniční produkty.

0/0
7.7.2011 20:46

Zani

Re: KV festival by neměl od státu dostat ani korunu

To by teda nebylo moc chytrý. Víte kolik se u nás otočí peněz při výrobě cizích filmů? Ve Varech se staky navazujou kontakty, a to nám dává práci.

0/0
7.7.2011 21:35

Gmur

nesouhlas s analyzou Mlyna

to neni film pro nejake zastance Sudet. takova hloupost.

0/0
7.7.2011 18:52

Martin V2

Re: nesouhlas s analyzou Mlyna

A pro koho to je film? Fakt nemá ukázat, jaký jsou ty Češi svině a jak slušní a nevinní Němci po prohrání války nespravedlivě trpěli? Sem ho tedy asi špatně pochopil...

0/0
7.7.2011 20:33

pithart

Re: nesouhlas s analyzou Mlyna

R^

0/0
7.7.2011 20:34

Zani

Re: nesouhlas s analyzou Mlyna

Ukazuje, že svině jsou všude, tak jako jiný filmy ukazujou, že né každej němec byl fašista, jak se nám to snažily namluvit bolševici. Mě se taky nelíbilo, když nám v 1979 nechtěli dávat na komoře v Geesacht starý časopisy,(což bylo dříve automatický), protože jsme přepadli Afghanistán.

0/0
7.7.2011 21:19

Martin V2

Re: nesouhlas s analyzou Mlyna

Česká republika přepadla Afghánistán?

0/0
8.7.2011 10:51

Zani

Re: nesouhlas s analyzou Mlyna

Přesně tohle si myslel komorník. Prostě jsme byli z Československa, tedy komunisti, a podle něj přepadli komunisti Afghanistán a basta. Hodinu jsem mu vysvětloval (neuměl jsem moc německy), že my, konkrétní osoby, nejsme komunisti, a že ČSSR nikoho nepřepadlo. Skončil konstatováním, že stejně jsme komunisti.

0/0
8.7.2011 16:47

Vlastimil.Kornas

Re: nesouhlas s analyzou Mlyna

Hmm.Byli jsme ve Varšavské smlouvě?Byli.A pro ně to byla jedna banda.Jsme v NATO?Jsme.Tak si nestěžujte,že můžete dostat od Lybijského uprchlíka pár facek.

0/0
11.7.2011 21:05

carolusI

Re: nesouhlas s analyzou Mlyna

S tou bolševickou propagandou to přeháníte. Zajímavé že do transportů nešli zdaleka všichni němci. V padesátých létech se mnou chodilo do třídy na  ZŠ sedm dětí z německých rodin. Dodnes tu většinou žijí a v soužití s čechy nikdy neměli problémy. Ale ti odsunutí fašisti to vidí jinak.

0/0
13.7.2011 1:08

Zani

Re: nesouhlas s analyzou Mlyna

Já si fakt nemůžu vzpomenout na žádnej film z období 2 s.v. , kde byl nějakej němec, kterej nebyl fašoun. Jasně , nějakej se možná někde vyskytl, ale to nic nemění na tom, že bolševici historii pojali po svém. Jinak Vám posílám jeden link, kde jsou opravdu zajímavá čísla. Je to statiska, kterou mnoho Čechů nechce vidět, i když jsou to jenom čísla. Vyplívá z nich, že jsme úplně stejný jako ti sudeťáci. ( Tedy by jsme se vlastně měli po revoluci taky vysídlit.);-D

0/0
13.7.2011 19:06

Zani

Re: nesouhlas s analyzou Mlyna

http://neviditelnypes.lidovky.cz/sudety-priciny-a-nasledky-vyhnani-sudetskych-nemcu-fh7-/p_spolecnost.asp?c=A080801_162455_p_spolecnost_wag

0/0
13.7.2011 19:07

daveking

Re: nesouhlas s analyzou Mlyna

Opravdu? A co kdybyste sledoval, jak tento film okomentoval Berndt Posselt ve Frankfurter Algemeine Zeitung? A to nehovořím o tom, jak tento film oslavovali "kameradgenosse" v sudeťáckých plátcích. Vůbec nevíte, co se u našich sousedů děje a jak narůstají útoky na poválečné uspořádání v Evropě. Z našich sdělovacích prostředků se to nedovíte, ty totiž patří německým vlastníkům, pokud ovšem nepatří, jako například Hospodářské noviny, gaunerovi Bakalovi. Ale to je bác jako hamr.

0/0
7.7.2011 22:23

iluminat

SOUDRUZI, at hnedi ci rudi si mezi sebou rozumi, nackove a

komanci jedno jsou, kdyz se to hodi do kramu, tak par popravenejch nacku nebo i v par pripadech nevinnych nemcu se rovna nemeckemu, respektive nacistickemu besneni.

Ale pro SOUDRUHY se Bush rovna Hitler, a na Stalina chteji rychle "zapomenout". A Lidice holt byl jen takovy preslap.

0/0
7.7.2011 18:48

xychteen

Nevím, jestli Mlejn propadl či nic...

...ale já v něm nalezl potvrzení staré pravdy "lidi jsou zlý - a když jsou náhodou hodný, tak se jenom přetvařujou". Lidice jsem dosud neviděl, ale nosnou epizodu (s propuštěným hledajícím) velmi silně popsal B. Hrabal na pár stránkách a věru nevím, jestli to nějaký film zvládne vylepšit - ale možná se pletu.

0/0
7.7.2011 17:55

_-1-_

To, že z nabídky desítek a stovek filmů ...

nebyl ten jeden konkrétní vybrán do programu festivalu, není relevantní důvod, abyste z toho vyráběla politickou kauzu. ..... Trapné :-/Rv

0/0
7.7.2011 16:54

daveking

Re: To, že z nabídky desítek a stovek filmů ...

Prozradím Vám, že na festivalech je obvyklé, že jsou tam prezentovány zajímavé nové filmy domácí kinematografie. Tak se to dělá všude na světě. Prozradíte mi na oplátku, které stovky českých filmů byly natočeny za poslední rok?

0/0
7.7.2011 17:25

_-1-_

Re: To, že z nabídky desítek a stovek filmů ...

Velice se Vám omlouvám .... já hlupák jsem si doteďka myslel, že to je MEZINÁRODNÍ filmový festival. .... Ještě jednou sorry za můj omyl.

Až si zase v něčem nebudu jist, tak se na Vás obrátím o radu. Můžu?

0/0
7.7.2011 17:41

pithart

Re: To, že z nabídky desítek a stovek filmů ...

Neodpověděl jste, styďte se;-€

0/0
7.7.2011 20:36

_-1-_

Re: To, že z nabídky desítek a stovek filmů ...

Vám dělá problém pochopit psaný text? Samozřejmě, že jsem odpověděl. Vy jste si nevšiml toho zvýrazněného slova "mezinárodní"? ........ To je ta odpověď. Jestliže jsem napsal, že se mohlo vybírat ze stovek filmů, tak je zcela logické, že to byly i filmy zahraniční!!!

0/0
7.7.2011 20:51

daveking

Re: To, že z nabídky desítek a stovek filmů ...

Klidně se ptejte. Na jiných velkých mezinárodních festivalech využívají domácí pořadatelé toho, že mohou představit pokud možno všechny svoje filmy, aby jim usnadnily možnost proniknout do zahraničí. Všude ve světě a na všech festivalech se to tak dělá. Ale v KV ne, proč asi? A proč zrovna u filmu Lidice??

0/0
7.7.2011 22:29

_-1-_

Re: To, že z nabídky desítek a stovek filmů ...

No proč? Zkuste na to odpovědět.

0/0
7.7.2011 22:35

daveking

Re: To, že z nabídky desítek a stovek filmů ...

No právě proto. Zkuste to vyvrátit. ... :-)

0/0
7.7.2011 22:44

bondy_

zeby mi neco uteklo?

Ona je pani autorka ted u komunistu? I ta retorika je jak v clanecku z Rudeho prava:-/

+3/0
7.7.2011 16:26

lrkfa1

Posselte nech těch vtipů

!

+1/0
7.7.2011 18:56

marek.voksay,blogidnes

Re: zeby mi neco uteklo?

ano- něco vám uteklo. Zdravý rozum a slušnost.

+1/0
7.7.2011 21:24

certik_bertik

ten

samý patetický škvár, co s tím?

0/0
7.7.2011 15:35

pavelthelong

pionyri a oslavy osvobozeni sovetskou Rudou armadou

a Rude Pravo s hrdinnym kapitanem Minarikem.....vsechno tohle mi pripomina text bloggerky. Vzhledem k tomu, ze se autorka hlasi k jiste populisticke politicke strane, lze predpokladat, ze se v tomto pripade tez jedna o stranicky text ("tisk").  Proc se teda stranicka sefova pani Bobosikova (a pan manzel take) nechala nekolik let dobre zivit a satit od organizace, ktere ted usty sve partajni spolubojovnice nemuze prijit na jmeno (pro neznale-pani Bobo  byla ci jeste je poslankyni Evropskeho parlamentu a jeji manzel tam byl zamestnan jako sekretar)

0/0
7.7.2011 15:25

daveking

Nebyl

Pavel Bobošík opravdu nebyl zaměstnán v Evropském parlamentu a pokud dovolíte, tak si na rozdíl od Vás nemyslím, že Evropský parlament je organizací neonacistů, byť jich tam několik sedí. Například sympaťák Berndt Posselt. ... :-)

0/0
7.7.2011 15:35

Zani

Re: Nebyl

Posselta můžete nazívat různě, ale určitě ne neonacistou.8-o

0/0
7.7.2011 16:42

daveking

Re: Nebyl

Aha, promiňte, máte pravdu není to žádný neonacista, stejně jako neexistují neokomunisté. Je to prostě nacista.

0/0
7.7.2011 17:21

pavelthelong

Re: Nebyl

opet silne populisticka reakce. Pokuste se svoje tvrzeni dokazat, protoze se jinak obavam, ze Vam hrozi zaloba za nactiutrhani, protoze asi tezko bude mit CSU ve svych radach nekoho kdo by inklinoval k nac-soc teoriim. I kdyz soucasny clen nemecke SPD Thilo Sarrazin ma hodne zvlastni nazory, ktere vysly i knizne.  Jenom mezi nami, pokud byste znal(a) trochu Nemecko, vedel(a) byste, ze clovek ktery jenom neco malo nacistickeho zblebtne, je okamzite vystaven na verejny pranyr o verejnych funkcih si muze jenom nechat zdat...........ale pravda  se Vam bohuzel nehodi do kramu

0/0
7.7.2011 18:51

lrkfa1

Něco nacistického možná vadí

ale územní požadavky nevadí !

0/0
7.7.2011 18:58

pavelthelong

Re: Něco nacistického možná vadí

opet zasadni terminologicka chyba ! uzemni pozadavky muze mit pouze stat a Nemecko je proste nema a ani mit nebuder ( Prazska smlouva z r. 1973) Majetkove pozadavky vysidlencu jsou soukromou obcanskou zalezitosti a pokud jsou sporne, patri k reseni nejblizsimu oblastnimu (ceskemu)  soudu. Protoze nevim ani o jedine zalobe, tak asi zadne takove relevantni pozadavky neexistuji.......

+1/0
7.7.2011 21:13

Zani

Re: Něco nacistického možná vadí

Kdy a kde je vznesl, já je hledám už dlouho a pořád je nemůžu najít.

0/0
7.7.2011 21:23

Martin V2

Re: Něco nacistického možná vadí

O tom, že chtějí zrušení Benešových dekretů jste fakt nikdy neslyšel?8-o

0/0
8.7.2011 10:55

Zani

Re: Něco nacistického možná vadí

Zrušení Benešových dekretů, přece není územní požadavek. (Holinky nejsou hodinky) ;-) Za ztrátu majetku byli odškodněni Německou vládou. Dostali by zpátky maximálně občanství. Ve skutečnosti by to bylo naše "vítězství" nad naším věčným strachem, který ovšem dnes nemá nejmenší opodstatnění. Slouží jenom komunistům , KGB , Klausovi a skalním odpůrcům EU ke štvaní a vytváření blbejch nálad.EU

0/0
8.7.2011 16:38

Zani

Re: Nebyl

Dle čeho tak soudíte? Přečetl jste si alespoň jeden jeho projev? Pokládáte za normální, že podle Vás nacista, se snažil prosadit, aby v Bavorsku byla ve školách povinně vyučována čeština, protože " se sluší rozumět sousedům" ? Víte vůbec co to byl nacismus? Né že bych s ním ve všem souhlasil a dával mu ve všem za pravdu, ale rozhodně to není žádnej vyvrhel. Nesmíte se slepě orientovat podle českejch novin !!! Ty by klidmě vyvolali i občanskou válku, jen aby bylo o čem psát.

Tady jsou nějaké jeho řeči. Je to německy, ale to o Karlovi IV je česky. Nemusíte s ním souhlasit, ale když si to přečtete, uvidíte, že těžiště jeho práce je politicky a hospodářsky sjednocená evropa.

0/0
7.7.2011 21:12

Zani

Re: Nebyl

http://www.bernd-posselt.de/publikationen01.html

0/0
7.7.2011 21:21

daveking

Re: Nebyl

pro zajímavost:

Skupině 34 vybraných aktivistických českých novinářů a kulturních pracovníků z protektorátu při příležitosti jejich poznávací cesty po Říši přednesl v Berlíně říšský ministr propagandy Joseph Goebbels 11. září 1940 projev o „spolupráci v Nové Evropě“. V následujících dnech jeho znění přinesl český protektorátní tisk.

„Technika k sobě přiblížila nejen oblasti, nýbrž i národy mnohem blíže... Působením těchto technických vymožeností se samozřejmě k sobě přiblížily i kontinenty. Mezi evropskými národy si stále více razí cestu vědomí, že mnoho z toho, co se mezi námi dálo, byly v zásadě jen rodinné rozmíšky, pokud je poměřujeme velkými otázkami, které dnes musí vyřešit kontinenty....

0/0
7.7.2011 22:54

daveking

Re: Nebyl

Jsem o tom pevně přesvědčen; právě tak, jako dnes pohlížíme zpět s jistým úsměvem na rozdílnosti mezi německými státečky ... budou se během padesáti let pokolení, jež nás budou následovat, s jistým pobavením dívat na spory, které se momentálně v Evropě politicky odehrávají. Budou vidět v "dramatických konfliktech národů" mnoha malých evropských států pouze rodinné rozmíšky. Jsem přesvědčen, že během padesáti let se nebude myslet pouze v (pojmech) zemí - mnoho dnešních problémů pak úplně vybledne a mnoho z nich toho nezbude; bude se pak myslet v (pojmech) kontinentů a evropské myšlení budou naplňovat a budou jím hýbat možná mnohem větší problémy.“ ...

0/0
7.7.2011 22:54



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz