Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

blastula

20. 12. 2009 21:24
Ale Jani, možná jste si něco odnesla z náboženství,

ale o to méně z historie. Jinak byste se ani nedivila, ani nepohoršovala. KDU je názorově neomezeně  tvárná améba co ji pamatuju, za měšec prodá  papeže  i pána Boha  a pokud se podíváte  přímo na katolickou církev jako takovou a její jednání v historii ve vztahu k světské  moci , tak co? Jako by ani Desatero nikdy nečetli.Opravdu Vás  potom ještě nějaká česká KDU -ČSL vzrušuje?

0 0
možnosti

Stará kára

16. 12. 2009 23:18
Jsem pro

Potěší mně 4,6 % u stran SDŽ, KDU, SZ a podobných. Snažte se.  Dokonce i ty peníze, které z nás tím vysokým procentem vytáhnete oželím rád.

0 0
možnosti

Luboko

16. 12. 2009 20:39
Tento článek silně zavání porušením kodexu blogera

neboť mi silně připomíná předvolební agitku, když autorka jako předsedkyně jedné bezvýznamné partaje plive na jiné Rv

0 0
možnosti

tromi

16. 12. 2009 12:43
podíval jsem se na fotku

a dal si raději jen poloviční porci

0 0
možnosti

Albert.Pes

16. 12. 2009 11:27
Když politik píše o politice,

zmocňuje se mě taková apriorní nedůvěra. Ne, že bych si nemyslel, že KDU není oportunistická kamvítrtamplášťstrana (jako ostatně každá parlamentní strana a s největší pravděpodobností každé politické skupenství vůbec), ale cosi mi brání vás brát vážně. ;-)

0 0
možnosti

daveking

16. 12. 2009 11:46
Re: Když politik píše o politice,

Mohu se zepta v čem Vaše nedůvěra spočívá? Jde přece o to, že KDU-ČSL dnes opět říká něco jiného, než říkala včera a co bude říkat zítra. Nebo máte snad nějaké pochybnosti o pravdivosti slov Písma svatého? ... :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS