Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Gilgameš

10. 12. 2009 18:36
Na ty keci o důchodcích jsem již alergický

Každý se v tomto státě ohání důchodci, ale pokud vím, průměrný důchod je cca 10000Kč. A která rodina s dětmi má v přepočtu na osobu příjem 10000Kč? Já sám beru lehce nadprůměrný plat manželka bere rodičovský příspěvek, máme 2 děti, ale 10000 Kč na hlavu nemáme.Podotýkám, že si nestěžuji - nežijeme si zle, stačíme i část peněz ušetřit, jen mě neskutečně vytáčí to neustálé naříkání důchodců jak se mají v dnešní době zle. Ale že spousta rodin s malými dětmi je na tom podstatně hůř, to je již nezajímá. A nakonec - mám téměř devadesátileté prarodiče. Stěžují si na ledacos jen ne na jedno - na výši svých důchodů. A důchod mají průměrný, celý život pracovali jako dělníci.

0 0
možnosti
J

JaV57

10. 12. 2009 18:39
Re: Na ty keci o důchodcích jsem již alergický

Jenže vy jste dva na náklady a většina starodůchdkyň je sama. A oni si ten důchod opravdu odpracovali a mají právo se o něj nebát

0 0
možnosti

Ondatroň šestitlapý

10. 12. 2009 18:30
a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

myslím circa ;-D

0 0
možnosti
J

JaV57

10. 12. 2009 18:34
Re: a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

Mohu řáíci jen jedno, moje maminka má dnes nadprůměrný důchod 10 200 korun a to jí pokryje akorát nájem v Praze a elektřinu s plynem. Prostě takový důchod není správný,ale já hlavně hovořím o tom, že by nemuselo být na důchody vůbec a to je nemorální, Není možné ničit seniory tím, že se budou bát, že nebudou mít ani ten skromný důchod

0 0
možnosti
J

JaV57

10. 12. 2009 18:26
To byla samozřejmě lehká nadsázka

Dobrý den,

já to samozřejmě myslela jako nadsázku a možnost nátlakového jednání. Nesmírně si hasičů vážím a znám jich mnoho, jen jsem tím chtěla říci, že oni přece jen nějaké možnosti se bránit mají, senioři ne

0 0
možnosti
A

antizelenka

10. 12. 2009 18:26
soudružka se pohádala v ČSSD

a teď konečně ví co semělo udělat,

kouzlo?;-)

0 0
možnosti
JM

jiricka2

10. 12. 2009 18:25
o to s větší chutí

po přečtení článku vím, proč tě hodlám podpořit: Máš můj hlas , protože jsi řekla moje myšlenky:!R^!!;-)

0 0
možnosti
JK

truepapas123

10. 12. 2009 18:24
ad poslední odstavec

Madam, a jak to chcete provést humánní cestou, já myslím, že beze zbraní je od koryt nikdo nedostane...

0 0
možnosti
P

PetrBrno

10. 12. 2009 18:23
Vy jste koukám toho rozumu taky moc

nepobrala. Hasič může stávkovat a nehasit?8-o  Smím vědět odkdy má právo stávky?  Kdyby jste byla stará Blažková někde na pavlači tak by mi to bylo jedno. Jestliže ale takovou kravinu šíří někdo z vaší mnulostí je n apováženou. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1793x
předsedkyně ČESKÉ SUVERENITY

Seznam rubrik