Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Glock bez -e

Nesmysl o udržení životní úrovně

Takové sociální inženýrství, které popírá základní cyklický mechanismus hospodaření (dno-růst-vrchol-pokles-dno-....), si strčte za klobouk a nechte se s ním vyfotit na památku. Příště budete nejspíš chtít odstanit zimu, protože v zimě přece nic neroste, je tma a zima (v našich zem. šířkách). :-P

.

a takoví lidé byli v Parlamentu .... vox populi, vox dei? 8-o;-D

0/0
14.12.2009 8:53

tromi

co takhle dietu

0/0
11.12.2009 9:29

JaV57

Re: co takhle dietu

Co takhle rozum?

0/0
11.12.2009 12:25

chytryhorak

Paní Volfová,

je třeba je od těch koryt odehnat a pustit tam vás? Děkuji nechci.

0/0
11.12.2009 8:37

valissen

Plný souhlas

R^R^R^

0/0
11.12.2009 2:00

cvlad

Blábol.

vy jste ta poslední která má co plkat když jste byla v soc.dem. tak jste se chovala stejně jako vaši bývalí spolustraníci.RvRvRvRvRv

0/0
10.12.2009 21:44

daveking

Re: Blábol.

To se ale hluboce mylíte, v dobách, kdy zde byla vláda Miloše Zemana se stát opravdu neprožíral. Určitě se toho mnoho rozkradlo před tím, v době divoké privatizace, a potom když se zde dotvořil systém všeobjímající korupce a státem posvěcené zlodějiny! Přičemž nezpochybňuji, že v dobách vlády Miloše Zemana se tu už ovšem začínala v tichosti vytvářet justiční a konkursní mafie. Ale v tom má prsty hlavně Staník Grossů a tihle šikovní hoši.

0/0
10.12.2009 23:21

cvlad

Re: Blábol.

možná se mýlím ale p.Volfová byla v parlamentu i když nevládl Zeman který podle Vás neprožíral stát.Tak proč byl stát v minusu i za jeho vlády.

0/0
11.12.2009 16:46

JaV57

Re: Blábol.

To se opravdu mýlíte, nebyla. Pouze ty 4 roky, kdy vládl Miloš Zeman

0/0
15.12.2009 22:29

cvlad

Re: Blábol.

omlouvám se

0/0
16.12.2009 22:06

Stará kára

Jo, hodili nás přes palubu. Jako celý stát

Hodili nás přes palubu. Bez vás. Stejně by nás hodili s vámi.  Stejně jako oni chcete prožírat stát.  Ten stát, který naše generace (a mnoho generací před námi) pomáhala vybudovat, nebo alespoň udržet. Ten stát Paroubci, Sobotkové, Volfové, Šrojdrové a další prožírají.

Takže: D ě k u j e m e,   a l e   u ž   n e k e c e j t e !!!

0/0
10.12.2009 21:10

daveking

Re: Jo, hodili nás přes palubu. Jako celý stát

Promiňte, nevím ke které generaci patříte, ale skutečně netuším, z čeho usuzujete, že profesorka, která 17 let učila češtinu, nějakým způsobem "prožírala" stát, zatímco co Vy jste ho budoval.

0/0
10.12.2009 23:16

Stará kára

Re: Jo, hodili nás přes palubu. Jako celý stát

Prosím? To myslíte tu paní, která seděla v parlamentní komoře když se hlasovalo o rozpočtech? Tu paní, která vůbec nic nepronevěřila na škole, kterou řídila? Tu paní, která zakládá jednu stranu za druhou (zřejmě aby mohla zůstat učitelkou)?

0/0
11.12.2009 11:47

Robert Trujillo+Sean Avery=aJFa

to je teda

luxusní blábol ;-DRv

0/0
10.12.2009 20:26

Vrah

Kouzelné slovíško inflace

Věřím, že se mnohým důchodcům žije opravdu špatně (kombinace podprůměrného důchodu, vysokého nájmu a špatného zdravotního stavu může být hodně zlá), byť si zas nemyslím, že se jim někdy (v naší zemi) žilo obecně líp. Už z dob bolševika pochází hádanka, prč má krysa 4 nožičky (? – aby byla u popelnic dřív než důchodci).

Přesto máme díky (ano, ne vinou, ale opravdu díky) krizi minimální (pakliže vůbec nějakou) inflaci, takže když se v současné době nebudou valorizovat důchody, tak se nic nestane.

Každopádně by se ale mělo šetřit někde jinde; nechuť poslanců snížit si výrazněji platy ukazuje, o co jim ve skutečnosti jde.

0/0
10.12.2009 18:53

memento

:)

ja si myslim ze duchodci se u nas nemaji vubec spatne...ziju ve ctyrclene rodine kde,kdyz vydelim nas rodiny prijem 4 vyjde na jednoho clena mensi castka nez kdyz vydelim prijem rodicu 2...

0/0
10.12.2009 18:42

Gilgameš

Re: :)

Moje slova.R^

0/0
10.12.2009 18:44

memento

Re: :)

jj zrovna jsem to psal kdyz jste zverejnil svuj prispevek souhlasim s vami:)

0/0
10.12.2009 18:45

JaV57

Re: :)

Opět s Vámi souhlasím,ale meritum věci je o tom, že nemusí být na důchody vůbec a to je to, co mne velmi rozčiluje

0/0
10.12.2009 18:48

memento

Re: :)

v tom pripade nechapu vcerejsi rozhodnut vlady...

0/0
10.12.2009 18:56

Jannynov

Re: :)

jestli je vám někde mezi 30 a 40 tak byste měl realisticky počítat s tím, že na váš důchod již skutečně nebude. A zajistit se podle toho.

0/0
10.12.2009 18:58

Jannynov

Re: :)

Ano. Mezi příjmově nejslabšími lidmi jsou v čr jednoznačně ve většině rodiny s dětma a matkou na MD, nebo rodiny s více dětma. Nejvíce jsou ohroženy nebo trpí chudobou rodiny s dětma. Ale to nikoho nezajíma, důchodci jsou takový socanský omletý evergreen / ano, je třeba lákat voliče i na přeludy / .....důchodce nepotřebuje každou chvíli nové boty a šaty, má slevy na dopravu , rodina s dětma na slevy ani na regulovaný nájem často nijak nedosáhne.......:-/

0/0
10.12.2009 18:57

memento

Re: :)

dekuji jinak je pravda ze samotne maminky na tom jsou jeste podstatne hure:-(

0/0
10.12.2009 19:02

Stará kára

Re: :)

Potřebuje ten důchodce vůbec něco? Nechcete mu přidělit pouze rakev?

0/0
10.12.2009 21:13

forhend

Re: :)

ano? Jak kterým a to ještě v případě, že jsou dva!!!:-/

0/0
10.12.2009 19:14

Stará kára

Re: :)

Otázkou ovšem je, zda vaši rodiče (či alespoň jeden z nich) nebyli výrazně schopnější než vy. Taky neříkáte, kolik platů dělíte.

PS: To není o výši důchodů a problematickém uvažování.

0/0
10.12.2009 21:12

memento

Re: :)

ne nebyli vyrazne schopnejsi nez ja a u nas se deli dva platy:)

0/0
10.12.2009 22:16

.MichaL

.

...zdanit majetky, evidentně přesahující příjmy... brr, mráz po zádech mi běhá.

0/0
10.12.2009 18:41

JaV57

Re: .

Copak, máte takové nějaké, pak se bojte a nevolte nás. My chceme skutečně šlápnout na ty, co si nakradli

0/0
10.12.2009 18:47

PetrBrno

Re: .

Ti co si nakradli si tady nebudou stavět nemovitosti za desítky milionu. Tlustý si možná nakradl, ale to nikdy neprokážete protože  když x let působí jako poslanec (a vy víte dobře že se poslancům nevedlo špatně) a jeho manželka má úspěšnou firmu, tak ty peníze mohli klidně dát dohromady se zdaněných příjmů.

0/0
10.12.2009 18:53

.MichaL

Re: .

No, jestli jsem si nakradl, tak je snad už teď dost zákonů na to, aby mě odsoudili a zavřeli, ne? Jenže to je pracné, všechny to vyšetřování a tak... Smrdí to prací. Pro stát je samozřejmě jednodušší zavést presumpci viny a zavřít mě nikoli na základě důkazů, ale na základě podezření... Děkuji pěkně, ale pro mě jste nevolitelná, protože zkrátka popíráte základní demokratické principy.

0/0
10.12.2009 18:55

.MichaL

Re: .

...přesto máte můj respekt, že tu s námi povídáte, i když do Vás jdem celkem tvrdě:)

0/0
10.12.2009 18:59

JaV57

Re: .

to považuji za samozřejmost, obhajovat své názory a naopak jsem moc ráda, že se diskuse vede slušně a na argumentech

0/0
10.12.2009 19:02

.MichaL

Re: .

Což ovšem není odpověď na to, proč by stát podle Vás měl mít k dispozici páky na zastrašování kohokoli úspěšného jen proto, že není ochoten vymáhat právo standardními demokratickými prostředky;-)

0/0
10.12.2009 21:11

Gilgameš

Na ty keci o důchodcích jsem již alergický

Každý se v tomto státě ohání důchodci, ale pokud vím, průměrný důchod je cca 10000Kč. A která rodina s dětmi má v přepočtu na osobu příjem 10000Kč? Já sám beru lehce nadprůměrný plat manželka bere rodičovský příspěvek, máme 2 děti, ale 10000 Kč na hlavu nemáme.Podotýkám, že si nestěžuji - nežijeme si zle, stačíme i část peněz ušetřit, jen mě neskutečně vytáčí to neustálé naříkání důchodců jak se mají v dnešní době zle. Ale že spousta rodin s malými dětmi je na tom podstatně hůř, to je již nezajímá. A nakonec - mám téměř devadesátileté prarodiče. Stěžují si na ledacos jen ne na jedno - na výši svých důchodů. A důchod mají průměrný, celý život pracovali jako dělníci.

0/0
10.12.2009 18:36

JaV57

Re: Na ty keci o důchodcích jsem již alergický

Jenže vy jste dva na náklady a většina starodůchdkyň je sama. A oni si ten důchod opravdu odpracovali a mají právo se o něj nebát

0/0
10.12.2009 18:39

Gilgameš

Re: Na ty keci o důchodcích jsem již alergický

Drtivá většina důchodců má potomky, takže by se o ně měli postarat. Naše druhá babička je již 20 let vdova a posledních 10 let, kdy se o sebe již nemůže postarat bydlí střídavě u mé tety, nebo u mých rodičů.

0/0
10.12.2009 18:42

memento

Re: Na ty keci o důchodcích jsem již alergický

co budou rikat dnesni mladi lide kteri plati duchod soucasnym duchodcum a jeste si musi setrit na svuj vlastni aby nejaky meli?

0/0
10.12.2009 18:44

Já král 1

Re: Na ty keci o důchodcích jsem již alergický

Sice je průměrný důchod cca. 10.000.-Kč, ale když odpočítáte cca. 7.000.-Kč nájem, tak to na žádné velké vyskakování nevypadá. Pokud jsou v domácnosti důchodci dva, tak se to dá bez problémů přežít.

0/0
10.12.2009 19:02

Ondatroň šestitlapý

a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

myslím circa ;-D

0/0
10.12.2009 18:30

JaV57

Re: a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

Mohu řáíci jen jedno, moje maminka má dnes nadprůměrný důchod 10 200 korun a to jí pokryje akorát nájem v Praze a elektřinu s plynem. Prostě takový důchod není správný,ale já hlavně hovořím o tom, že by nemuselo být na důchody vůbec a to je nemorální, Není možné ničit seniory tím, že se budou bát, že nebudou mít ani ten skromný důchod

0/0
10.12.2009 18:34

Ondatroň šestitlapý

Re: a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

takže je nejlepší to všechno prožrat hned a je klid. To je rozumné řešení. A nemohli by bydlet třeba s Křečkem, ten má taky vysokej nájem ?

!!8-o

0/0
10.12.2009 18:37

PetrBrno

Re: a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

Tak k tomu slouží příspěvek na bydlení od OÚ. Pokud by totiž vaše maminka bydlela ve svém, tak by její situace byla úplně jiná, platila by pouze do fondu oprav, případně pokud by žila na vesnici, neplatila by ani to a ještě by si mohla něco chovat na zahrádce, případně pěstovat ovoce a zeleninu a do lesa chodit pro klestí a šišky. Důchody se zkrátka nemůžou plošně zvednout všem podle těch kteří mají nejvyšší náklady. Na to vážně nemáme.

0/0
10.12.2009 18:40

JaV57

Re: a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

Jo a taky by mohla paběrkovat u velkostatkáře.

Ale ona celý život pracovala a nechce se doprošovat o to,aby mohla skromně a normálně dožit !! Co je to za systém, když jí nestačí regulované důchod na regulované nájemné a plyn s elektřinou.

0/0
10.12.2009 18:51

PetrBrno

Re: a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

Nejsmutnější je že má dceru která by jí z fleku mohla koupit byt a zatím chudák babička musí žít v cizím:-( 

0/0
10.12.2009 19:02

JaV57

Re: a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

A kde jste vzalů to, že mohu z fleku koupit byt matce? Třetina mého poslaneckého bytu šla na azylový dům, který jsem postavila a dodnes financuji. Mám normální mírně nadprůměrný plat a protože jsem v době svého poslaneckého mandátu nic neprivatizovala a odmítla se podílet na jakémkoliv lobování, tak jsem si nic "neušetřila" , čili žiji od výplaty k výplatě stejně jako každý druhý.

0/0
10.12.2009 19:19

cliwe

Re: a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

většina lidí má plat podprůměrný a o rodiče se postarat dokážou.

0/0
10.12.2009 19:24

PetrBrno

Re: a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

A kam přišly ty dvě třetiny? Jinak já jsem pochopitelně nemyslel byt za 14.000.000 na Vinohradech, ale nějakej pro normální smrtelníky.

0/0
10.12.2009 19:29

ZdenekM

Re: a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

No tak přestaňte financovat Azylový dům a postarejte se o maminku.

0/0
10.12.2009 21:05

PetrBrno

Re: a kolik by zhruba takovej důchodce měl mít důchod?

To je přesně ono. Pokud se člověk rozhodne pro charitu, musí na ní mít. Každej má povinnost nejprve se postarat o svojí vlastní rodinu a pak teprve o ty ostatní.

0/0
10.12.2009 21:24



Zeman vyhrál... Vyhrál?

Zeman_projev

Blogeři komentují prezidentské volby. Čtěte ZDE.





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.