Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

JaV57

17. 9. 2009 12:50
Milošův návrat

Děkuji za upozornění na chybu, jsem za to moc ráda a hned jsem jí opravila, je samozřejmé, že s MIlošem budeme vždy spolupracovat, jen formu je třeba dořešit. Programově jsem velmi blízcí a jsme i přátelé.

0 0
možnosti
AK

Alka.24

17. 9. 2009 12:42
Dobrý den,

jenom jsem se chtěla zeptat, pokud se pan Zeman  vrátí do politiky, jestli do Vaší strany kterou podporoval, nebo do jiné a Vy tam půjdete  s ním. Vím že jste si názorově blízko tak mi to zajímá. Věřím že odpovíte bez vytáček..

PS: máte chybu v názvu strany

0 0
možnosti
VK

egypttwo

17. 9. 2009 12:34
zaplatím to já

Pokud chcete něco po STÁTU, stejně to půjde z peněz danových poplatníků, tedy i mých. Politika je v současné době byznys a ten vám nevyšel. Zkrachovalý podnikatel také většinou nic po státu nechce. ALe myslím, že vy nic žádat nebudewte, protože si uvědomíte, že by vás to v očích lidí poškodilo.

0 0
možnosti

daveking

17. 9. 2009 12:42
Re: zaplatím to já

Vám nevadí, že páni poslanci si proudloužením svého mandátu do května zároveň přijdou na milion každý, že strany dostanou na začátku příštího roku za mandáty poslanců řádově stovky milionů, že jsme kvůli jejich zmetku už teď vydali ze státního rozpočtu střízlivě 120 milionů? Proč sakra každý švec a každý zedník za svou práci musí ručit a poslanec ne? Žádat náhradu na poslancích, kteří přijali zmetek, a ne jeden, snad máme právo, vždyť jsou placeni z našich daní! Znovu opakuji, ne od státu, od konkrétních poslanců!!

0 0
možnosti
JD

pedr64

17. 9. 2009 12:05
paní Wolfová

i Vy ste bývala poslankyní. I za Vašeho působení jistě vznikaly ve sněmovně zmetky. Přihlásila ste se tehdy k odpovědnosti a dobrovolně se chtěla podílet na náhradě škody?Nebo ste takto odpovědná jen v případě, že se Vás ta škoda přímo dotýká?

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1793x
předsedkyně ČESKÉ SUVERENITY

Seznam rubrik