Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vážně nejsem na seznamu

V současné době intenzivně připravuji volební kampaně Suverenity pro kraje a Senát. Nestihla jsem tedy dnes ani přečíst internet a zjistit, co je nového.

 

     Proto jsem byla dost překvapená, když se mi začali tak po deváté ozývat na mobil bývalí kolegové z mé bývalé velké strany. Lidi, které jsem neslyšela a ani neviděla roky. Začali tak opatrně od lesa, jak se mám, co dělám, jak to vypadá se Suverenitou u nich v kraji. Jestli prý nehledáme nějaké osobnosti, zda máme dost kandidátů a podobně. A následně mne jeden po druhém ujistili, že oni nejsou na „TOM“ seznamu. U prvních mne to dost zarazilo. Nějak jsem nevěděla, co se děje a jediný seznam, co znám je Cibulkův lustrační. Osvědčení o negativní lustraci jsem přece dávala už dávno, snad před prvními volbami.  Takže jsem je klidně ujistila, že já také ne.

 

     Jejich odpověď, no to je přece jasné, ty jsi odešla včas, mne trošku znejistila. Asi jsem něco přehlédla, řekla jsem si, a okamžitě zadala slovo seznam do vyhledávače. A ajta, zjevně nějaký nový seznam bude, dozvěděla jsem se z IDnesu, prý ho našli u Haly (ne u sportovní budovy, to jsem musela také pochopit, protože pana Halu neznám). Další telefonáty mne tedy již tolik nepřekvapily. Jen jsem se bavila tím, kdo všechno mne dnes chtěl ujistit, že není na „TOM“ seznamu.

 

     Takže pro  bývalé kolegy z ČSSD, co ještě nestihli nahledat mé nové telefonní číslo, je na stránkách Suverenity. A pro ty z vás, co opravdu nejste na seznamu, mám jeden vzkaz. Pokud to myslíte skutečně vážně s ochranou zájmů České republiky a jejích občanů, klidně zavolejte. Ale pozor, jak na to tak koukám, moc času vám nezbývá.

Autor: Jana Volfová | pátek 20.1.2012 18:35 | karma článku: 16,00 | přečteno: 1093x
  • Další články autora

Jana Volfová

Tak mi už zakázali i tleskat

Nepatřím mezi ty bývalé poslance a poslankyně, co se z nostalgie potulují po sněmovně a vzpomínají na lepší časy. Takže jsem s výjimkou dvou návštěv petičního výboru s peticemi Bloku proti islámu ve sněmovně nebyla přes deset let.

18.6.2015 v 22:47 | Karma: 41,38 | Přečteno: 3395x | Diskuse| Ostatní

Jana Volfová

Podporujte svého vraha

Tak se nám nějak ty kvóty na běžence každým dnem zvyšují. Všimli jste si. Ono to k tomu mnou už dávno spočítanému číslu 30 000 za pár dní doskáče.

27.5.2015 v 16:47 | Karma: 41,53 | Přečteno: 2272x | Diskuse| Ostatní

Jana Volfová

Můj podpis pod peticí proti kvótám už je. A co Váš?

Jsem přesvědčena, že doba nazrála k novým občanským činům. Jsem přesvědčená, že většina z nás si uvědomuje, jaké rizika nás čekají, pokud vláda dopustí příjem běženců do České republiky.

15.5.2015 v 16:37 | Karma: 37,82 | Přečteno: 1549x | Diskuse| Ostatní

Jana Volfová

Nejsem xenofobka, chci jen bránit svoji zemi.

Jen jsem se ohradila proti kvótám a přiděleným migrantům, hned se na mne sesypala vlna pravdoláskařských kavárenských sluníček s tím, že jsem neuvěřitelná rasistka až nacistka.

14.5.2015 v 11:12 | Karma: 44,35 | Přečteno: 4673x | Diskuse| Ostatní

Jana Volfová

Vláda podporuje islám i proti vlastní BIS

Dnes vláda odmítla podpořit novelu zákona, kterou předkládal poslanec Marek Černoch a na které se podílela iniciativa Islám v České republice nechceme.

6.5.2015 v 22:34 | Karma: 36,11 | Přečteno: 1120x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1793x
předsedkyně ČESKÉ SUVERENITY

Seznam rubrik