Jak mi to pánové nandali

Dnes se v některých mediích objevila informace, že jsem se domluvila s Janou Bobošíkovou na společné kandidatuře do Poslanecké sněmovny. Nerada do těchto diskusí vstupuji, ale zkusila jsem se přesto začíst do diskusí pod článkem uveřejněných. Musím říci, že jsem si opravdu početla. O své postavě jsem se dozvěděla ledacos, včetně toho, že se už pro sádlo nemohu snad ani v posteli obrátit. Že bych měla skončit na pekáči a ne v parlamentu a tak podobně. Že ty prachy, co dostávám z politiky, bych jinde nedostala. Autorovi zjevně nedošlo, že nejsem v parlamentu a naše strana nedostává žádné státní příspěvky, takže si na svoji politickou práci musím vydělat ve svém normálním zaměstnání.

Co mne však opravdu překvapilo, bylo to, že se nikdo nepozastavil nad tím, jak kompatibilní mohou být programy našich stran. Zjevně je již naprosto jasné, že boj proti korupci, který nás obě spojuje, je opravdu to nejdůležitější, co nás čeká. Korupce v našem státu už zasahuje podstatu celého zřízení. Její vinou přestává být na věci tak důležité, jako jsou důchody či mateřské dovolené. Nikdo nezpochybňuje, že se s tím opravdu musí něco dělat.

Jen by mne zajímalo, jak budou řešit korupci ti, kteří ji svými zákony a svým jednáním dostali do tak zrůdné podoby. Vždyť ti všichni jsou přesvědčeni, že je třeba si ještě trošku nakrást, aby měli co dědit i jejich vnuci a pravnuci a co zbude po nich ( možná očekávají novou potopu světa) na ty, co nejsou z jejich rodiny, je opravdu netrápí.

Kdysi dávno se vydala také jedna Jana (Johanka) z Arku do boje, který se zdál být předem ztracený. Stal se zázrak a ona Angličany porazila v mnoha bitvách, osvobodila obléhaný Orléans a dauphina Karla dovedla do Remeše ke korunovaci. Tak věřím, že jiné Jany prostě zatočí s korupcí třeba i tím, že do trestního zákona prosadí možnost za korupci uložit trest propadnutí celého majetku. Jsem přesvědčena, že to dokážeme. A vůbec mne netrápí, že nakonec můžeme skončit i na hranici. Ostatně komentátoři pak budou moci alespoň říkat, že je to dobře, protože sádlo výborně hoří.

Autor: Jana Volfová | pondělí 11.1.2010 22:31 | karma článku: 15,10 | přečteno: 1664x
  • Další články autora

Jana Volfová

Tak mi už zakázali i tleskat

18.6.2015 v 22:47 | Karma: 41,38

Jana Volfová

Podporujte svého vraha

27.5.2015 v 16:47 | Karma: 41,53