Jana Volfová

Ženě se lhát může?

9. 01. 2010 12:51:44
Dnes jsem si přečetla článek o začínajícím rozvodu "nového politika" Radka Johna. Nic proti tomu, když se dva lidé nedohodnou a rozhodnou se od sebe odejít a třeba i začít jinde znovu. Co mne však naprosto vyděsilo je informace, že pan John sdělil zároveň své manželce a zároveň mediím, že je nevěrný. A důvod sdělení, jde do politiky a nechce být vydíratelný. Jsem sama rozvedená a vím, jak to bolelo, byť jsme se s mužem dokázali rozejít velmi kultivovaně, v klidu a bez toho, aby naše děti měly jakékoliv problémy s tím, že by ztratily maminku nebo tátu. Nicméně si prostě nedovedu představit, že by přišel a řekl, jo Jano jen tak mimochodem já jsem ti 7 let nevěrný (vlastně osm, dítě nevzniká ze dne na den) a právě to sděluji novinám, protože nechci být pro svoji další kariéru vydíratelný. Tedy tobě a našim dětem jsem hrál osm let divadlo, lhal jsem vám a podváděl, ale to mi nevadí, to mne netrápí. Ted chci být politikem a tak to pustím světu.

Kolikrát jsem během těch let viděla tenhle pár hodnocený jako dokonalý pár roku. Kolik žen paní Adamovské tiše závidělo takového muže a toužilo někoho podobného mít doma. Dnes jsem ráda a ony určitě také, že mají, co mají.

Vždyť kolikrát pan John coby novinář vlastně lhal svým posluchačům? Není to vrchol podlosti, když lžu těm, co jsou mi nejbližší, hraji mnoho let před nimi komedii a pak, když to praskne, mne zajímají jen moji budoucí voliči?

Věřím, že ženy voličky si to už vyjasnily.

Autor: Jana Volfová | karma: 21.06 | přečteno: 1332 ×
Poslední články autora