Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Volfová, proč tu píšete nepravdy o svém odchodu z ČSSD. Tvrdíte, že to bylo kvůli EU, ale ty důvody byly jiné. A do orgánů EU jste se drala, jak to šlo. Můžete to vysvětlit?

Později vystoupila z ČSSD. V březnu 2004 totiž předsednictvo ČSSD Volfovou vyškrtlo z kandidátky listiny na Vysočině, oficiálně pro podezření z finančních nesrovnalostí na střední škole, kde působila jako ředitelka. V následných volbách do Evropského parlamentu v roce 2004 podpořila kandidátní listinu Vladimíra Železného a byla poradkyní Jany Bobošíkové, která na této kandidátní listině vstoupila do Evropského parlamentu. Spoluzakládala potom s Vladimírem Železným stranu Nezávislí demokraté, ve které se v srpnu 2005 stala místopředsedkyní. V lednu 2007 ovšem Nezávislé demokraty opustila v rámci odchodu skupiny Strany za životní jistoty.

Ta se následně přetvořila do SDŽ - Strany důstojného života, jejíž předsedkyní byla v letech 2007 až 2011 právě Volfová. V komunálních volbách roku 2010 za ni neúspěšně kandidovala do Zastupitelstva Městské části Praha 7.[8]

V roce 2011 byla zakládající členkou politické strany SUVERENITA - Blok Jany Bobošíkové, v níž v letech 2011 až 2014 zastávala funkci statutární místopředsedkyně.[9][4] Ve volbách do Poslanecké sněmovny PČR v roce 2013 kandidovala v Jihomoravském kraji jakožto členka strany SUVERENITA - Blok Jany Bobošíkové na kandidátce subjektu HLAVU VZHŮRU - volební blok. Byla sice v pozici krajské lídryně, ale vzhledem k zisku 0,42 % hlasů v celé ČR, se do Sněmovny nedostala.[10]

Po odchodu Jany Bobošíkové do subjektu HLAVU VZHŮRU - volební blok se stala v srpnu 2013 úřadující předsedkyní strany SUVERENITA - Blok Jany Bobošíkové. Tou byla až do poloviny ledna 2014, kdy sjezd strany rozhodl o změně názvu strany na Česká Suverenita a Volfová byla zvolená její předsedkyní. Bobošíková k tomu uvedla, že ona sama nadále zůstává předsedkyní subjektu HLAVU VZHŮRU - volební blok a že obě strany (Hlavu vzhůru a Česká Suverenita) mají podobné zaměření a budou sp

0 0
možnosti

Mám zase reagovat? No dobře, vyšktrnutí z kandidátky byl čistě účelové, protže jsem nesouhlasila se vstupem do EU a řekla to nahlas. Ostatně prošla jsem si řadou soudů a dokázala, že jsem ve škole nic nezpronevěřila, stále mám čistý trestní rejstřík, podpora Jany Bobošíkové byla právě proto, co hlásala, tedy ne EU a právě tehdy jsem odcházela z ČSSD a to stále jako předsedkyně ženské sekce a členka předsednictva strany, tedy nejvyššího orgánu strany. A šla jsem pak do strany která jednoznačně říkala NE euru a změnit Eu, tento názor mám dosud.

0 0
možnosti

Je Vám, milí diskutující, paní autorka protivná? No, mně je. 

Pokládáte ji za bezbarvou (rádoby)političku? Já jo. 

-!

Ale to stále neznamená, že nemůže mít pravdu! 

A upřímně řečeno - i toho nejmizernějšího politika se za nějaký ten rok zbavíte. Statisíců přidělených imigrantů se nezbavíte už nikdy.  

Takže pro mne pro příští roky platí, že výše daní nebo deficit státního rozpočtu jsou marginálie, se kterými se lze vždycky nějak vyrovnat. Tématem číslo jedna rozhodně je vnucená zásadní demografická změna.

3 2
možnosti

Budete s Konvičkou a Tomiem dobrá volební trojka.:-) Možná vás tady ty kecy dostanou opět k lizu. O nic jiného vám stejně nejde.

4 4
možnosti

Pane Konráde, nedávejte to tak okatě najevo; čiší z Vás obyčejná závist, že se na nic nezmůžete, snad jen na kecy na blogu.

1 2
možnosti

Dobré politické téma, na tom by se daly vytřískat nějaké politické body. Jestli je pravda a asi určitě je, nejsme pro žádné z těch uprchlíků cílovou zemí, ti chtějí dál na západ a v okamžiku, kdy budou mít volný pohyb, vyrazí pryč a bude po problému.

2 0
možnosti

neni to tak davno, co jste pozadovala feministicke kvoty, jako "rovnost":-)

jen na vysvetleni, proc nepodepisu.

5 0
možnosti

Silně si však pletete meritum věci, jde o vážnější problém. Vaše vyjádření je jako od malého, urážlivého chlapečka: "Ty jsi mi rozboural bábovičku , tak já ti nepůjčím autíčko!"

7 3
možnosti
Foto

Hlasovala jste prio Unii ? Hlasovala. Tak o co Vám jde ?

2 7
možnosti

Nehlasova jsem pro Unii!! Jasně jsem veřejně řekla že nejsem pro vstup do EU a odešla z ČSSD, která ten vstup podporovala.

3 1
možnosti

Podle mne je take tento ne zrovna chytry clanek zraly na antikarmu. Vubec, patri tyto politicke agitky na blog?

3 8
možnosti

Kolikrát za života tato dáma ještě v rámci výhledu nějakého korýtka změní názor?

9 7
možnosti

A kolikrát se to už, prosím vás, stalo?

6 3
možnosti

;-D

Tak to by bylo asi tak všechno.

3 6
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS