Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je mi naprosto jedno, jakou nálepku mi kdo dá. Nepřeji si tyto přistěhovalce ve svém okolí. Jsem přesvědčen, že by se nikdy nezačlenili. Znám zde již jednu menšinu a ti se začleňují již několik století a výsledek žádný a to na to mají vládní agentůru.[>-]

1 0
možnosti

Ja jsem taky xenofob a rasista. Dokonce clen Svobodnych.

1 0
možnosti

Funkce ne a ne prijit.Treba v Bruselu.

Chtelo by to pridat

0 5
možnosti

a já jsem zjistila že xenofob a rasista jsem,protože je tu prostě nechci! Je to naše vlast zem našich předků kteří tu umírali ve válce za náš život a svobodu...oni mají svou zem ať žijí tam.pokud jim někdo jejich domov rozvrátil a zničil ať za to nese odpovědnost se vším všudy...Nikdo nemá právo rozvrátit stát a pak chtít po ostatních aby tím trpěli......

;-€

5 1
možnosti

R^ Doufám, že se nás "označkovaných" sejde na Letné alespoň pár desítek tisíc.

6 0
možnosti

4:89 A přáli by si, abyste se stali nevěřícími, jako jsou oni, a abyste byli stejní. Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Boží! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky

2 0
možnosti

Souhlas,  jen byste si neměla protiřečit (nejsem xenofobka - klidně budu i xenofobka). :-)

2 0
možnosti

No já chtěla spíše říci, že obrana vlasti není xenofobie, ale jinak máte pravdu, klidně budu i xenofobka a ta nálepka mi vadit nebude, když to pomůže věci

4 1
možnosti

Na druhou stranu je pekny pytlik hrebiku do rakve EU. Az pujdete priste volit, urcite budete prislusne preferovat.

3 0
možnosti

A jste si jistý. Že ty příští volby ještě budou? Při tempu které nabírá ta vlna imigrantů?

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS