Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JaV57

12. 5. 2009 18:39
Jsem sociálně smýšlející

 Ale i když Vám možná to bude divné, nikdy jsem v komunistické straně nebyla. Ostatně o dceru emigranta a praktikující katoličku by asi moc nestáli.:-)

0 0
možnosti

JaV57

12. 5. 2009 18:35
Ráda budu diskutovat

dovolím si odpovědět na některé příspěvky v diskusi. Za recept na hubnutí děkuji, mám jich mnoho,ale nemám silnou vůli, takže bude další do sbírky, pokud máte k mému článku jen tuhle připomínku, pak je to skvělé.

Krajské koalice měli být takové, že ten kdo zvítězil měl vládnout a ostatní ho tolerovat a hlídat, ne si rozdělit koryta a nehlídat nic,

Rozhodně bych byla jiná, kdybych chtěla vlést do... pánů Grosse a Špidly, jako to udělali všichni ostatní,asi bych neměla problém držet pusu a krok a vesele ve sněmovně jako poslankyně dál přežívat. Já jsem to ale neudělala a dost jsem kritizovala kroky obou. Takže i ted budu klidně kritizovat to, co není správné a nikdy nebude zdravit u vrbiček.

0 0
možnosti

editi

12. 5. 2009 18:07
Jenom dotaz soudružko,

byla jste lepší, než jsou oni dva pánové?;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

ozzy79

12. 5. 2009 18:03
A jak by podle vás

ty krajské koalice měly vypadat?

0 0
možnosti

tromi

12. 5. 2009 15:30
prý se vyrábí

docela dobrý koktejl na hubnutí...

0 0
možnosti

CHYREN

12. 5. 2009 15:18
I Vy ..zde?!

;-D....to je síla.[>-]

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS