Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak mi už zakázali i tleskat

Nepatřím mezi ty bývalé poslance a poslankyně, co se z nostalgie potulují po sněmovně a vzpomínají na lepší časy. Takže jsem s výjimkou dvou návštěv petičního výboru s peticemi Bloku proti islámu ve sněmovně nebyla přes deset let.

Dnes jsem se ale vypravila na mimořádnou schůzi sněmovny k opatření proti ilegální migraci. Z šoku, co jsem zažila, se budu vzpamatovávat asi ještě pár dní.

„Jdu na galerii“zahlásila jsem hrdě ve Sněmovní 4 a vyndala jako správná občanka svůj občanský průkaz. Zatím vše při starém, zapsali si mne a vydali mi kartičku. Tak kráčím k rámu, aby mne prohlídli. A ouha, tašku a všechno mimo mobilu jsem musela nechat v šatně!! Za Miloše Zemana i Václava Klause bylo normální, že se taška zrentgenovala a prostě jste si jí mohli nechat. Nahoře na galerii vidím DVĚ první řady zablokované pro úředníky tedy 38 míst z cca 80ti celkových. Opět šok, za nás to byla jedna polovina řady a byla stejně jako dnes naprosto prázdná. Jen dneska to znamenalo, že se mohlo na sněmovní jednání podívat o dvacet lidí více, které prostě dovnitř nepustili. A největší šok bylo 10 lidí ochranky!! Velcí silní pánové (nic proti nim, asi chránit umí) tak prostě pečlivě sledovali, jestli si náhodou neutírám nos nějakým divným kapesníkem. Za nás tam nebyl nikdo a to bylo po 11. září a všude se zvyšovala ochrana. My se tehdy ale lidí nebáli.  Za nás chodili na galerii odboráři s transparenty, senioři s holemi i matky s kočárky a nikdo to nebral jako problém. To, že všichni měli své kabelky a zavazadla u sebe, bylo normální. Zeman ani Klaus se prostě názorů lidí ani jich samých nebáli a my také ne.

Co mne ale odrovnalo definitivně, byl ZÁKAZ TLESKÁNÍ. Já bláhová se domnívala, že mohu zatleskat tomu z mluvících poslanců, kteří mají jasné stanovisko shodné s mým. Ale ne dostala jsem pokyn, že tleskání se zakázané, že si to poslanci nepřejí. Proč mohou tleskat oni sami přímo ve sněmově, jsem se nedozvěděla. Asi by to těm, co bychom jim nezaplácali, přišlo líto. A za ty peníze, co to chudáci dělají, si umí zaplácat i sami.

Prostě demokracie v české poslanecké sněmovně umřela.

Autor: Jana Volfová | čtvrtek 18.6.2015 22:47 | karma článku: 41,38 | přečteno: 3395x
  • Další články autora

Jana Volfová

Podporujte svého vraha

Tak se nám nějak ty kvóty na běžence každým dnem zvyšují. Všimli jste si. Ono to k tomu mnou už dávno spočítanému číslu 30 000 za pár dní doskáče.

27.5.2015 v 16:47 | Karma: 41,53 | Přečteno: 2272x | Diskuse| Ostatní

Jana Volfová

Můj podpis pod peticí proti kvótám už je. A co Váš?

Jsem přesvědčena, že doba nazrála k novým občanským činům. Jsem přesvědčená, že většina z nás si uvědomuje, jaké rizika nás čekají, pokud vláda dopustí příjem běženců do České republiky.

15.5.2015 v 16:37 | Karma: 37,82 | Přečteno: 1549x | Diskuse| Ostatní

Jana Volfová

Nejsem xenofobka, chci jen bránit svoji zemi.

Jen jsem se ohradila proti kvótám a přiděleným migrantům, hned se na mne sesypala vlna pravdoláskařských kavárenských sluníček s tím, že jsem neuvěřitelná rasistka až nacistka.

14.5.2015 v 11:12 | Karma: 44,35 | Přečteno: 4673x | Diskuse| Ostatní

Jana Volfová

Vláda podporuje islám i proti vlastní BIS

Dnes vláda odmítla podpořit novelu zákona, kterou předkládal poslanec Marek Černoch a na které se podílela iniciativa Islám v České republice nechceme.

6.5.2015 v 22:34 | Karma: 36,11 | Přečteno: 1120x | Diskuse| Ostatní

Jana Volfová

Vážně nejsem na seznamu

V současné době intenzivně připravuji volební kampaně Suverenity pro kraje a Senát. Nestihla jsem tedy dnes ani přečíst internet a zjistit, co je nového.

20.1.2012 v 18:35 | Karma: 16,00 | Přečteno: 1093x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1793x
předsedkyně ČESKÉ SUVERENITY

Seznam rubrik